Komu pomagam?

Jestem psychologiem, psychoterapeutą, psychodietetykiem, specjalistą psychoterapii uzależnień. Specjalizuję się w psychoterapii osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Prowadzę również konsultacje rodzicielskie. Wspieram rodziców w ich trudnościach wychowawczych w duchu Rodzicielstwa Bliskości, NVC, Jespera Juula.

Oferuję pomoc w ramach psychoterapii indywidualnej, konsultacji, poradnictwa, a także grup: terapeutycznych, wsparcia, psychoedukacyjnych.

Swoją ofertę kieruję przede wszystkim do kobiet.

Zapraszam osoby dorosłe i nastoletnie, które mają trudności życiowe, borykają się z emocjonalnymi problemami i wysoką wrażliwościąkobiety w spektrum autyzmu, osoby cierpiące z powodu depresji, nadmiernego smutku, rozpaczy, bólu. Zapraszam osoby w szeroko rozumianym kryzysie.

Pomagam rodzicom, którzy z różnych powodów nie mogą poradzić sobie z wyzwaniami rodzicielskimi oraz ich dzieciom.

Pracuję z osobami z syndromem DDA, DDD, z osobami współuzależnionymi oraz z osobami, które doświadczają nadmiernego stresu w swoim życiu.

Pomagam osobom z chorobą nowotworową i ich rodzinom wspólnie przejść przez każdy etap leczenia (psychoonkologia).

Zapraszam osoby, które podejrzewają u siebie bulimię oraz te, które regulują swoje emocje poprzez nadmiarowe jedzenie.

Kogo jeszcze wspieram?

Dużo miejsca poświęcam pracy z kobietami, dla których ważny jest rozwój osobisty, które czują, że „utknęły” w życiu i same nie są w stanie sobie z tym impasem poradzić. Pracuję z kobietami, które czują, że potrzebują „coś” w swoim życiu zmienić, ale lęk obezwładnia ich działanie, z kobietami, które chciałyby zmierzyć się z traumą, bólem, stratą, które od wielu lat nie pozwalają im twórczo korzystać z życia.

Swoje miejsce znajdą u mnie również kobiety, które chciałyby bardziej zaufać sobie, swojemu wewnętrznemu przewodnictwu lub inaczej starszyźnie w sobie.